Grafomanka

TÝDEN.CZ

19. 9. 2017
Rubrika: O sportu

Výzva s Jillian Michaels!

Autor: Michaela Vančurová

08.09.2017 07:00

Jillian Michaels 30 Day Shred

Tato žena je populární napříč celým světem. Dokáže lidi motivovat, ale také jim ukázat, co vše je možné. Cvičení probíhá na základě tří šestiminutových kol. 3 minuty posilujete, 2 minuty jsou zaměřeny na kardio a 1 minutu posilujete břišní svaly. Cvičení trvá celkově zhruba 25 minut, včetně rozehřátí na začátku a protažení na konci. Rozhodně si nestihnete mezi jednotlivými cviky odpočinout, Jillian vás chce udržet v aktivním pohybu po celou dobu cvičení. Videem nás provází i další dvě slečny. Jedna je zdatnější a její cviky jsou náročnější, druhá je považována za začátečnici.

Pro koho jsou tato videa vhodná? Cvičení není doporučeno obézním lidem, jelikož je to velká zátěž po tělo. Taktéž bych tuto výzvu nedoporučila těm, kteří mají problémy s kolenními klouby. Je určeno hlavně ženám, které potřebují vypracovat svou postavu a shodit nějaké to kilo!

A proč se tato výzva jmenuje 30 day? 10 dní budete cvičit podle videa pro 1. level, poté se přesunete na 2. level a po dalších deseti dnech na 3. level. Cvičení je samozřejmě stále náročnější, ale zároveň se zlepšujete, tak vám to vlastně ani nepřijde.

1. level: První den jsem byla plná odhodlání, ale zároveň připravena na nejhorší. Četla jsem, že Jillian mi dá opravdu do těla a ne každý to zvládne. K mému překvapení to nebylo ani zdaleka tak těžké! Zvládla jsem to bez jediné přestávky a poté měla chuť si video sjet ještě jednou. Další den jsem však cítila každičký sval v těle, o kterém jsem ani netušila, že jej mám. Bolely mě především lýtka a ruce, které nebyly zvyklé na posilování. I přes bolest jsem pokračovala další den. Tentokrát jsem si vzala boty, abych si neodrovnala kotníky. Nezapomněla jsem ani na podložku na cvičení pro pohodlí mých zad a do plastových lahví jsem si nalila vodu, což mi posloužilo jako provizorní činky.

  • Stehna: beze změny 
  • Boky: beze změny 
  • Břicho: -2cm 
  • Pas: -1cm 
  • Váha: beze změny ​

2. level: Cvičila jsem poctivě 6 dní v týdnu. Jeden den jsem si vždy dala volno, když jsem už měla přemíru pohybu (např.: 15km túra). Snažila jsem se nastavit sama sobě pravidelný režim, proto jsem cvičila vždy v 9h ráno. V průběhu 1. úrovně jsem sice neshodila ani jedno kilo, ovšem pečlivě jsem si měřila své míry a nevzdávala to. Na konci tohoto levelu jsem měla:

  • Stehna: -1cm 
  • Boky: -1cm 
  • Břicho: -5cm 
  • Pas: -3cm 
  • Váha: -1,5kg

3. level: Co se týče náročnosti; 1. level mi přišel nejlehčí, 2. level nejtěžší a 3. level mi sedl ze všech nejvíce (to je samozřejmě individuální). Rozhodla jsem se chvíli nevážit, abych nebyla frustrovaná z toho, že nevidím změnu. Nezáleží přece na váze, ale na centimetrech, které jdou vidět. Cvičení se stalo mou stereotypní náplní dne. Už jsem si ani nedovedla představit, že bych svému tělu nedala každé ráno zabrat s Jillian

Splněno! Po 35 dnech poctivého cvičení a splněné výzvy jsem měla hotovo! Byl to báječný pocit, tak jako po každém cvičení. Neznám jediného člověka, který by nezbožňoval to, když sám sobě může říci: „dokázal si to“! Musím také upozornit, že jsem nijak neupravila po celou dobu výzvy jídelníček. Následovalo tedy další měření:

  • Stehna celkově: beze změny (sice nejsou menší, ale pevnější) 
  • Boky celkově: -2cm 
  • Břicho celkově: -7cm 
  • Pas celkově: -5cm 
  • Váha celkově: -5kg

Tak tohle byla má výzva s trenérkou Jillian Michaels. Musím říct, že ačkoliv jsem měla občas pocit, že se mě snaží Jillian zabít, tak ji miluji!



Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
   Hodnocení  -

Diskuze

Michaela Vančurová

Od chvíle, co jsem se naučila držet tužku a papír v ruce, jsem si psaní zamilovala. Stala se ze mě zapřísáhlá grafomanka, která má vždy světu, co říci. Začala to pouhým blogem a nyní můžu říci, že můj koníček je mou prací. Ano, mám štěstí.
Autorka
Oblíbenost autora: 10

O autorovi

Grafomanka

Kalendář

<<   září 2017

PoÚtStČtSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930